listopada 08, 2016

New in makeup

Evo me nazad sa ovim tipom posta u kojem vam iznosim svoje mišljene o proizvodima za šminku. Malo za promjenu. Sljedeći post će opet biti outfit tako da ne mislite da ih neće biti. Stvari su sa Rosegal stranice i stigle su mi prije nekoliko dana. 



1. Prva stvar koju sam izabrala su True Lips olovke za usne. Bude ih 12 u jednom pakiranju. Na Youtube-u sam gledala recenzije o njima dok sam ih čekala i jako su mi se svidjele. Kada su mi stigle bila sam zadovoljna pigmentom, jedino deveta olovka po redu nije smeđa kao što izgleda, ali to mi ne smeta jer joj je nijansa svakako prelijepa.



2. Sljedeće stvari su 2 beauty blendera u narančastoj i roza boji te jedna četkica za rumenilo. Izgledaju mi preslatko, a posebno me iznenadila ova četkica jer je vrlo mekana. Možete ju izabrati u drugoj boji ako želite ima još zlatna i crna.



3. Pretposljedna stvar su ove profesionalne četkice za šminku u zlatnoj boji. Točnije za puder, rumenilo, sjenilo, obrve, tuš.. Inače budu u torbici ali sam ih ja izvadila van da ih mogu bolje uslikati. Od prirodnog su materijala i također vrlo mekane. Kliknite ovdje da biste vidjeli izgled torbe.


4. I za kraj sam vam ostavila ovu Msq paletu sa highlighterom i bronzerom. Ima ogledalo i dobijete ju u torbici sa prozirnom folijom unutra. Pigment im nije prejak što je dobro jer si postupno možete stavljati koliko želite da postignete jači izgled. 


I to je sve od ovoga posta. Napišite mi u komentarima ako ste čuli za ovu stranicu i da li ste naručivali neke stvari od njih, te kakvi su vam utisci. :)

Do sljedećega posta, pozdrav!

102 komentara:

  1. WOW! Odličan post, uzivaj u stvarima! Četkice su super :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Great photos!

    http://sancoldfree.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, mislim da ću naručiti ove olovke za usne :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hey, very nice products! I also have the lip pencils. :)

    Have a nice weekend!

    annax1303.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  5. The true lips pencils seem to be really good :)
    xo
    An Aesthetic Alien | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post, jako lepe stvari si izabrala. :)
    I meni je pre nekoliko dana stigao paket sa ovog sajta i jako sam zadovoljna.

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvi put čujem za ovu stranicu, ali vidim da imaju predivne stvarčice. Olovke i paletica su vrh! Uživaj u proizvodima.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  8. Četkice su odlične! Fotografije su super. I ja sam poručivala neke četkice sa tog sajta pa ukoliko želiš pogledaj http://mirjanasite.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super su ti slike, sviđaju mi se ove true lips, a četkice isto tako 😀😀


    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  10. Četka za rumenilo i olovke su mi wow !
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow! Ove True Lips olovke su predobre *-* Savršeno izgledaju, a sigurno su i jako kvalitetne kao i ostatak šminke!
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  12. Fotografije su predivne. :)
    Olovke za usta mi se jako sviđaju, kao i četkice.

    I'm LM!

    OdgovoriIzbriši
  13. Paleta i olovke su mi najvise zapale za oko. Nadam se da ces biti zadovoljna <3

    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  14. Olovke mi se cine odlicne, napravi recenziju za njih molim te
    Odlican ulov

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako te nesto dodatno zanima o njima slobodno mi se javi na email. :)

      Izbriši
  15. Jaoo,divne stvarcice!Sve je tako sareno i lepo!♥:D


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  16. Jako dobar post zaista, stvarcice su odlicne, jako dobre zaista, sigurna sam da ce ti odlicno koristiti. Dosta se bavim mejkapom tako da slobodno mogu reci da i sama zelim sve ovo, jer je jako kvalitetna sminka u pitanju!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlicne stvarcice. Ova roze cetkica za rumenilo je bas simpaticna. :) <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Rosegal je super sajt.
    Već sam par puta naručivala od njih, ali iskreno, samo odjeću, eventualno četkice, šminku baš i nisam iako mi ove olovke izgledaju stvarno kvalitetno. ☺
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sam čak vidjela neke od takvih postova na tvom blogu. Hvala :)

      Izbriši
  19. great post dear, if you wanna follow eachother via GFC tell me so i can follow u back
    http://imiblog25.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. Those brushes are so pretty, I want them!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Wonderful photo! Great rewiev!
    Have a good new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  22. I love those lip pencils :D I have them too :D

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  23. Wow!

    The products looks great!

    Have a gread week!

    xoxo Jacqueline
    Mein Bog - HOKIS

    OdgovoriIzbriši
  24. wow.. this is so amazing! :)

    Maybe you'd like to see my new post Gold in Dark Night Loving this outfit

    Love
    Akanksha

    OdgovoriIzbriši
  25. Ajme, divan post! Imam te olovke i sam zaista zadovoljna :)
    //Nominovana si - procitaj zadnji post c://
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/10/bok-ljudi-danas-cu-napokonnapisati.html

    OdgovoriIzbriši
  26. Super post i fotografije. Veliki sam ovisnik o olovkama za usne, koristim ih svakodnevno i totalno su zamijenile ruževe.

    WORLD OF JUST.ANIDEM

    OdgovoriIzbriši
  27. Oh very cute makeup brushes
    xx

    www.sakuranko.com

    OdgovoriIzbriši
  28. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  29. Nice products :)
    Kiss, Kati

    ossegredosdakati.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  30. How beautiful are these brushes! And the contour set looks so cool.You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  31. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  32. Prelepe su sve stvari! Divan post! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  33. I've never heard of this site before, but the brushes look so pretty!
    Aleeha xXx
    http://www.halesaaw.com/

    OdgovoriIzbriši
  34. what a lovely post my dear
    ilove the brushes,
    definetly Need some new ones too :D
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdgovoriIzbriši
  35. Wow the true lip pencils are amazing I wanna get them too there's soooo many! Thanks for sharing. Have a lovely day!
    Dominica from www.its-dominica.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  36. Stvari su baš predivne. :) True lips olovke su baš cute :)

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥ -win $100 gift card :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Really nice post dear! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdgovoriIzbriši
  38. Cool picks!
    ♥☻♥☻♥
    Jeanne
    www.fashionmusingsdiary.com

    OdgovoriIzbriši
  39. Vauu koliko proizvoda :D svidjaju mi se cetkice

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  40. Slike su preslatke, a najljepše mi djeluje set četkica. :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  41. Obozavam olovke za usne i cesto ih nosim same, bez sminke :) Super post, svakako mi se svidja sve sto si odabrala :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
  42. Jako dobar post! Vidi se da se jako trudis! Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati <3
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši