svibnja 14, 2016

Things I'm loving at the moment

Hvala vam na 100+ članova bloga i 10,000+ pregleda! Još nije ni godina dana prošla odkako imam blog, a dogodile su se prelijepe stvari vezane uz to.
Ideja o današnjem postu je stara oko mjesec dana. Danas sam se odlučila da ju napravim jer nisam dugo ništa objavljivala, neki su sigurno već primjetili. S dolaskom kraja škole, više je obveza koje moram obavljati pa nemam vremena često objavljivati nove postove. To će se uskoro promijeniti stoga ostanite ovdje!


Kao što iz naslova možete primjetiti post će biti o ''stvarima koje trenutno volim''. To su dezodorans, müsli pločica, krema, korektor, parfem, sunčane naočale i lak za nokte. 


1. Garnier- Maximum Control 72h: ovaj dezodorans koristim već dva mjeseca i prezadovoljna sam s njim. Traje najduže od svih koje sam do sada isprobala i to mi se najviše sviđa kod njega.

2. Chocolate Muesli Bar: u zadnje vrijeme često jedem ovakve vrste čokoladica. Zdravije su od običnih, a meni i puno bolje od većine. S mliječnom je čokoladom i komadićima mliječne čokolade okusa lješnjaka.

3.Nivea - Soft Cream: koristim ju za lice i za ruke. Brzo se upija, lijepo miriše i hidratizira kožu. Sadrži jojoba ulje i vitamin E. 

4.Max Factor - Under eye Concealer: o njemu sam već prije pisala recenziju, ali sam ga opet odabrala jer ga trenutno koristim i jako sam zadovoljna s njim. U nijansi je Ivory 303.

5.Naomi Campbell - Natural Spray: u nekom od prošlih postova sam isto spomenula parfem od N. C. ali ovaj je drugačiji. Ovaj miriše po voćno cjetnom koktelu. Meni je on trenutno najbolji parfem i traje jako dugo.

6. Takko Fashion Sunglasses: ove sunčane naočale su mi se odmah svidjele čim sam ih ugledala. Nisam imala namjeru kupovati nove, ali kad sam ih vidjela morala sam. Okvir im je bakrene boje, a staklo je poput ogledala. Obožavam ih!

7. Essence - the gel nail polish: i zadnja stvar je ljubičasti lak za nokte marke Essence. Mislila sam da je svjetliji, no kada sam ga nanijela na nokte vidjela sam da je tamniji što me ugodno iznenadilo kao i uvijek. Prelijep je!


To je sve od ovoga posta, nadam se da vam se svidio. Čitamo se u komentarima! :D

Do  sljedećega posta, pozdrav! :)

Broj komentara: 70:

  1. Lepih proizvoda ovde ima :)
    I ja sam oduševljena Garnierovim dezodoransima, stvarno su najbolji :)
    Super post :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Ova niveina krema je super, i ja je koristim. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, naocale izgledaju preslatko vidim zasto si ih morala kupiti :)

    http://dzannica.blogspot.ba/ xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely post! x
    Morgan | www.justmorgs.com

    OdgovoriIzbriši
  5. divan post! :)
    Nivea Soft krema je zaista odlicna, ja je takodje koristim. :)

    ksendzi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. They´re in fact really good products!
    xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, naocale mi se tako svidaju! *-*
    Btw super post a slike ne mogu prestati hvaliti koliko su kvalitetne i lijepe! ♡

    kreativanblog.blogspot.com - novi post 💫

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, naocale mi se tako svidaju! *-*
    Btw super post a slike ne mogu prestati hvaliti koliko su kvalitetne i lijepe! ♡

    kreativanblog.blogspot.com - novi post 💫

    OdgovoriIzbriši
  9. Amazing products!! :)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post!Odlicni proizvodi♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Super je post♥ OBOŽAVAM I IMAM ISTE NAOČALE KAO I TI :*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Proizvodi izgledaju odlično. Nisam imala priliku probati nijedan do sada, ali svakako ću vidjeti da li mogu da ih nabavim :D

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post on my blog :)
    -all the love.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, isprobaj ih stvarno su super!! :)

      Izbriši
  13. Uvijek me oduševiš slikama, naočale izgledaju predobro! :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. interesting :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdgovoriIzbriši
  15. Lak izgleda divno !

    https://thestarcounter.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. naocare su ti fenomenalne!
    pogledaj moj novi post i klikni na link proizvoda koji ti se najvise svidja, to mi puno znaci, havala ti :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/05/romwie-collage.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako samo imaš predivan blog! Odmah sam se učlanila!
    Post je odličan, a slike fantastične. Samo tako nastavi! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. hey,nice post!i use the nivea soft cream and it does the job really nicely x

    lifestyleandso.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely post!!

    www.brooklynglam.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Nice post, thanks for sharing :)

    Would you like to follow each other through GFC? Let me know, I always follow back :)

    http://my-product-tests.blogspot.de/

    Irina

    OdgovoriIzbriši
  21. lovely :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdgovoriIzbriši
  22. I ja sam u posljednje vrijeme bila opsjednuta tom musli čokoladicom, stvarno je odlična, kao i tvoj post :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Jaao, naočale su predobre. Želim već duže vrijeme takve, nadam se da ću ih jedan dan i kupiti. Prelijepe su, kao i taj post. Mnogo mi se sviđa. Pratim te, uzvrati ako želiš;


    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  24. Prelijep lak i naocale, ja akoder koristim garnier dezodoranse i meni su stvarno najbolji, cak su mi bolji i od nivejinih.
    Zapratila sam te :)<3

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  25. Cestitam ti na tolikom uspjehu! Dobivas toliko puno komentara da sam mislila da imas i preko 300 clanova (ozbiljno xD). Odlican post, slike su savrsene!

    kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Slike i postovi su ti toliko dobri da zaslužujeđ čak i više od ovoga. Sjajan post draga :) :*



    Poseti i moj blog i uclani se ako ti se dopada: blifelover.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  27. I like Garnier deodorant too)

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  28. Jako lijep post!A i blog...
    Uclanila sam se i nadam se da ces uzvratiti:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Post ti je zanimljiv skroz...Lijep blog...lenonke su nesto sto ja bas bas bas volim...al nemam te sa odsjajom pink,zavidim ti na njima...
    Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš uzvrati i pogledaj moj blog.
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši
  30. Love love love this sunglasses! So gorgeous :-)
    xoxo
    http://gingersnaphattie.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  31. I've been using the Nivea soft mositurizer for over 5 years now and I still love it. It's a really great product.

    annescribblesanddoodles.blogspot.com | Bloglovin' | Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh yes! I need to buy new one because I have spent this.

      Izbriši
  32. Nice post! I always like to know the products that others bloggers are using!
    xx

    Coco and Jeans By Marisa

    OdgovoriIzbriši
  33. Predivan post! Stvarcice su odlicne,najvise mi se svidja Nivea krema i suncane naocale :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši