ožujka 12, 2016

February favourites

Prošla su 3 mjeseca otkako nisam pisala o favoritima mjeseca pa sam odlučila to napraviti sada. U ovom postu ćete vidjeti proizvode koje sam najviše koristila u veljači i pjesme koje sam najviše slušala u tom razdoblju.

Slike su možda malo tamne, iako sam se trudila da ne budu, jer je cijeli dan vani oblačno i nema nigdje Sunca kako bi mi slike bile bolje :/ No nema veze, krenimo! :D

REXONA


1. Motion sense.Vjerojatno već znate da obožavam Rexonine dezodoranse pa sam upravo zbog toga htjela isprobati ovaj i nisam pogriješila. Jako sam zadovoljna s njime. Prelijep mu je miris i dugo traje (48h). Moje preporuke! 


SCHWARZKOPF


2. Schauma šampon za kosu. On je namijenjen za jačanje strukture kose, za slabu kosu i kosu koja se prorjeđuje. Schaumini šamponi za kosu su mi odlični zbog svoga mirisa kao i ovaj pa mi se zbog toga vrlo sviđa, a i djelotvoran je :)

BEBE


3. Ova krema mi je puno pomogla kada sam imala suhu i isušenu kožu na rukama. Brzo upija i stvarno je super. (25 ml) Koristim ju i za neke dijelove lica i vrlo sam zadovoljna! 

BOURJOIS PARIS


4. Healthy mix serum. U nijansi 51 Vanille clair, light vanilla je. Ovaj puder koristim već neko vrijeme i zadovoljna sam. Brzo upija i dugo traje te je lagan. 

LOOK BY BIPA


5. Kabuki Brush. Vrlo mekana četkica predivnog izgleda za nanošenje pudera ili rumenila. Pri vrhu je ružičaste boje, a pri dnu bijele. Zaista je super i preporučujem ju svima!


ESSENCE

6. Ovaj ruž za usne naziva 04 on the catwalk me ugodno iznenadio. Tamno crvene je boje,  dugo traje i lijepo miriše. Izvrstan je!

MAYBELLINE NEW YORK


7. Ovaj sam Baby lips dobila u giveawayu s bloga Ana's Life i bila sam presretna. Koristim ga nekoliko puta dnevno, kod kuće i u školi. Prezadovoljna sam s njim i sve pohvale. :D

MAYBELLINE NEW YORK


8. Lash sensational. Ovu maskaru sam duže vrijeme htjela isprobati jer sam vidjela da su mnogi zadovoljni s njom. Kada sam ju prvi puta isprobala bila sam odmah zadovoljna jer ima odličan izgled četkice što trepavice lakše oblikuje i čini ih gučćima.

ESSENCE


9. Lash & brow gel mascara. Ovu gel maskaru koristila sam za obrve, ne baš svaki put, ali često. Možete ju koristi ako želite popraviti oblik obrva, ja sam jako zadovoljna.

ESSENCE

























10. The gel nail polish. Ovaj lak za nokte sam gotovo imala cijeli mjesec. Prelijep mi je, nije previše uočljiv i roza pastelne je boje.


Pjesme koje sam najviše slušala u veljači: 

1.Justin Bieber - Sorry
2.The Weeknd - Can't Feel My Face
3.Jess Glynne - Don't Be So Hard On Yourself
4.Chris Brown - Loyal (Explicit) ft. Lil Wayne, Tyga
5.Beyoncé - 7/11


   Do  sljedećega posta, pozdrav! :)

62 komentara:

  1. Odličan post! Ti uvijek izdvojiš baš mnogo favorita. Čisto sumnjam da ću probati išta od navedenog jer koristim samo prirodnu kozmetiku, mada mi se sviđa nijansa essence laka. ☺

    ❤Budući da je adresa bloga promijenjena, da bi čitaoci nastavili primati obavještenja o postovima trebaju se iščlaniti iz bloga i učlaniti ponovo. Molim vas da to uradite!❤

    zaraslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post, koristim neke proizvode i jako sam zadovoljna :D <3

    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je essence jedna od omiljenih firmi pa sam vec probala ovaj karmin i lak za nokte. Stvarno sam zadovoljna. Inace odlican post.:)

    Na mom blogu je novi posto o tome kako devojke razmisljaju pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican izbor proizvoda :-)
    Maskaru takodje koristim, fenomenalna je, svaka preporuka i od mene <3

    NOVI POST !
    POSETITE MOJ BLOG I UCLANITE SE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/unicorn-tears.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Boja laka mi se jako dopada, a isto tako mi je i ova bebe kremica preslatka :)
    Super post :)

    NOVI POST JE NA BLOGU -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post i proizvodi draga!
    Uzvratila follow! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post,kao i proizvodi! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post,stvarno mi se jako sviđa tvoj blog i tvoj način pisanja <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super su proizvodi
    Hoćeš da se pratimo na GFC?
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično pišeš, odlični favoriti, kvaliteta slika ti je odlična i blog ti je prelijep :*

    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post+novi proljetni izgled na mom blogu <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga, uzvracam follow #86
    Predivan post, zaista. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Znaci ja tebi iskreno ne mogu opisati koliko su ti divne slike, ali stvarno! Znam da bas nije komentar i postu, ali slike su zaista predivno okinute i ja se tome divim, wow!

    GIVEAWAY --》 kreativanblog.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  13. Lovely post :)
    http://beyazmucizeler.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  14. Hej, objavljujem još jedan komentar na ovom postu jer želim da te obavijestim da sam te nominovala za Liebster Award na mom blogu <3

    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post i novi proljetni izgled <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Awesome products! I love that bourjois healthy mix <3
    The Fancy Cats

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post!
    Sada sam slucajno naletila na tvoj blog i meni se jako svida. Takoder imas vrhunske slike <33
    Jos samo jedno pitanje gdje si kupila onu bebe kremu posto je ja nigdje nisam vidjela?
    Ps.tvoj sam novi clan :)

    Giveaway >>> beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Sve Essence proizvode koje si navela su i moji favoriti. Imam istu nijansu laka za nokte koja mi je super za školu, te ruž u drugim nijansama koji su mi odlične. :)

    Post i slike su ti predivni! <3

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlican post! Vecinu proizvoda nisam probala,ali sigurno hocu.Slike su ti odlicne,pa ako zelis reci mi cime slikas.I naravno ako zelis pogledaj moj blog i postani clan ako nisi <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, slikam Sony fotoaparatom. Hoću :) ❤

      Izbriši
  19. Odličan post! :)
    Prvi put sam na tvom blogu i baš mi se sviđa, sve pohvale. :)
    Poseti moj blog i učlani se ako želiš, uzvratiću----->https://www.youtube.com/watch?v=NvBQVgDrBkw

    OdgovoriIzbriši
  20. Odličan post! :)
    Prvi put sam na tvom blogu i baš mi se sviđa, sve pohvale. :)
    Poseti moj blog i učlani se ako želiš, uzvratiću----->Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  21. Imala sam isti Baby Lips i odličan je! Četkica izgleda preslatko. Super post.♥

    welcometoownway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Super post, ako želiš učlani se na moj blog uzvratit ću ♥
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlican post :D
    ilofashion5.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  24. Hi! Beautiful post!
    Would you like to follow each other GFC? Let me know in the comments and I will follow you back.
    http://www.alinatheone.ru

    OdgovoriIzbriši
  25. Slike su ti divne i osvjetljene su! Najviše mi se sviđa essence ruž, a i odlično se uklapa u pozadinu! :)

    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
  26. Post je predivan, hvala na preporukama! xx

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  27. Post ti je predobar, a najviše mi se sviđa pozadina iza stvarčica. xD

    http://tobeornottobe312.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  28. Divni favoriti! Imam onaj Essence gel i prezadovoljna sam☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Bourjois puderi su mi odlični i uvijek im se vraćam. Ima još proizvoda za koje se potpuno slažem s tobom da su odlični :))

    http://simplicittty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši