Easter room decor

Prije svega želim naglasiti da je ovo collab s Hannom, posjetite njen blog! Odličan je :D 
Uskrs je sutra i još imate vremena dekorirati svoju sobu u tom duhu. Ako nemate ideja ili ne znate kako to učiniti onda će vam ovaj post, nadam se, u tome pomoći. Ovo su vrlo jednostavni načini za ukrašavanje sobe i svatko ih može napraviti ako želi stoga počnimo!


Posudica za slatkiše
Uzmite bilo koju staklenu ili plastičnu posudicu te u nju stavite slatkiše. Kako je ovo ipak Uskrsna dekoracija onda neka slatkiši budu s  Uskrsnim motivima, kao što su ovdje jaja.



Pisanice na grani
Za ovo vam je potrebno nekoliko grana, čaša ili vaza. Preporučujem da koristite više manjih grančica nego jednu veliku, jer će tako cijela dekoracija biti stabilnija. Na kraju objesite pisanice na grane i to je to!



Poruka za zid
Isprintajte ili precrtajte s ekrana računala poruku Sretan Uskrs i izrežite škarama slova. Nakon toga selotepom zalijepite konac s unutarnjom stranom slova te objesite na zid ili zalijepite. Na krevet možete staviti šarene jastuke i plišane zečeve ako imate jer će se super slagati sa porukom na zidu i dati predivan dojam Uskrsa. :D



Stalak za pribor
Stavite svoj pribor u najobičniji stalak ili plastičnu čašu te onda njega u ukrasnu košaricu. Ručke od košarice stavite u nju kako vam nebi smetale pri upotrebi!



Organizator stvarčica

U dvije posudice stavite svoje stvari koje najviše koristite kao što su parfemi, šminka, nakit i sl; ali neka su ukrašene Uskrsnim motivima. Ako nisu, onda dodajte pored njih takav ukras koji se slaže uz boju posudica. 


Nadam se da vam se svidio ovaj post i želim vam svima sretan i blagoslovljen Uskrs! Uživajte!

   Do  sljedećega posta, pozdrav! :D

Primjedbe

  1. Wooww, bas mi se svidio post. Odlican je, stvarno. Nemam rijeci, sve je prelijepo. Bravo, samo tako nastavi, odlican je post :*

    Btw, pogledaj ako hoces moj blog
    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post,sve vreme imam osecaj da gledam slike sa tumblra ili whi-ja ❤️!Divno zaista!!! ❤️

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super dekoracione ideje iako ne slavim ovaj praznik :) Sretan Uskrs tebi i tvojoj porodici! <3

    Vildana from
    http://staliaisbae.blogspot.com
    http://living-like-v.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Slatke i jednostavne dekoracije! Srećan Uskrs draga! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je prelepo,zaista! :)Srećan ti Uskrs!Inače,nominovala sam te za jedan tag,pa bi mi bilo drago da pogledaš! <33

    OdgovoriIzbriši
  6. Happy Easter.:) nice photos:)


    www.misadventuresinstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Happy Easter.:) nice photos:)


    www.misadventuresinstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan Uskrs <3

    Odličan post,jako mi se sviđa <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super.Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. it's awesome how much I can understand as Slovakian beautiful photos
    galantosfun

    OdgovoriIzbriši
  11. Srećan Uskrs, ja ga slavim tek prvog maja. :) 💜
    Dekoracije su predivne, zaista mi se jako dopadaju. ❤ Pogotovo prva ideja sa slatkišima (hah :D) i stalak sa grančicama, divne ideje! ;* ;* ❤❤❤❤

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puuno. I meni se to najviše dopada :D ❤❤

      Izbriši
  12. Orginalan i predivan post. Slike su ti taako lijepe *_*
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -novi post <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Soba ti je prekrasna! Oduševljena sam, iako malo kasnim za ovaj post... :(

    http://redheads-diary.blogspot.hr/ Follow kolegice bloggerice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ne kasnis komentari su uvijek dobrodošli. :D
      Naravno :)

      Izbriši
  14. Sve mi se jako dopada, ali ipak mislim da mi je "drvce" najviše zapalo za oko :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Peedivne slike. Ideje su jako originalne! :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Dizajn bloga je prediiivan ☺
    Jednostavne dekoracije a lepe.. ☺

    OdgovoriIzbriši
  17. Supee ti je post, odlične ideje. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/favoriti-marta.html?

    OdgovoriIzbriši
  18. Vauu!Bas si kreativna!Motivisala si me za razne dekoracije!Sjajan post!

    Poseti moj blog,ako zelis1
    mysecretworld22.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Super post :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Slike su zaista predivne, post neverovatan :) Ma sve je savrseno i na svom mestu <3 Bas sam uzivala citajuci tvoj post :)

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Predobar post, bas mi se svidja kako si okrasila sve!

    http://dzaniica.blogspot.com/ xx

    OdgovoriIzbriši
  22. Baš lijepe ideje, pokušat ću i ja :))

    viladoll1.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, jednostavno je a super izgleda pokusaj! :D

      Izbriši
  23. prelepo je! :)
    moram i ja pokušati :)

    ksendzi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, mozes pokusati stvarno nije nista tesko :D

      Izbriši
  24. odlicne ideje!

    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  25. Jako divnee ideje.Svaka cast! :) Blog ti je prelep.Uclanila sam se ,nadam se da ces uzvratiti.
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  26. Odlicne ideje,post je stvarno predivan!! :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  27. Odlicne ideje. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  28. Ovo je toliko slatkoo.Odlicne ideje,zaista!
    Prvi put sam na tvom blogu i moram ti reci da je jako lep!

    Novi post ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Odlican ti je blog.Dekoracije su divne,mada sam malo zakasnila.sto se tice praznika ☺.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ma nisi. Neke od ideja mozes napraviti za bilo koje druge dogadaje tijekom godine :D

      Izbriši
  30. Hi dear! You blog is very nice..so, I follow you now with GFC(n. 109). Follow me back, please?
    Have a nice day..Kisses!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  31. The easter egg tree is amazing!
    Tenz
    www.shesabouthatlife.com
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  32. Kupila si me plišanim zekama. Imam već skoro dvadeset i dve godine i još uvek ne odolevam plišanim životinjama, volela bih da mogu ponovo da budem dete. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. One su posebne, bez obzira koliko godina imamo volimo ih! :D

      Izbriši
  33. Iako sam ja malo vise zakasnila, ove dekorecije ce mi dobro posluziti za sledecu godinu! ♥♥♥

    Novi post, tagovala sam te! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja cu ih vjerojatno opet napraviti sljedece godine.Pogledat cu ❤❤

      Izbriši
  34. I like it.

    Would you like to foolow each other on GFC?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar