studenoga 28, 2015

Victoria's Secret

Nedavno sam završila sa jednim dijelom ukrašavanja kuće s božićnim stvarima. Dok sam to radila, vani je padao snijeg i osijećala sam se presretno! Sjetila sam se da bih mogla napisati recenziju ovih predivnih Victoria's Secret sprejeva, pa krenimo!




Prvi se zove Love spell. Ljubičaste je boje i miriše po trešnji i breskvi. Drugi je Pure seduction. Roza/crvene je boje te miriše po crvenoj šljivi i cvijetu freziji. Obadva su spreja slatkoga mirisa i dugo traju. Imaju 250 ml i plastične su ambalaže. Ima ih u raznim bojama i mirisima. Ja sam isprobala ova dva i zaista su odlični i preporučujem vam ih!



Imate li vi svoj najdraži parfem/sprej? Jeste li isprobali neke od  VS sprejeva?


 Do  sljedećega posta, pozdrav! :)

24 komentara:

  1. Ja također imam jedan njihov sprej i super mi je :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, divne fotografije! Baš bih voljela imati jedan od njihovih sprejeva! Očarana sam tvojim blogom. Očarana!!! Divan izgled, odlično pišeš i fotografije su fantastične, pa sam se učlanila. ❤❤❤

    Bilo bi mi drago da se i ti učlaniš u moj blog!

    zarinkutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Imala sam odavno jedan njihov sprej, i stvarno sam prezadovoljna! Jako dobar post, pogledaj moj blog i ako ti se svidja uclani se. :)
    http://insidethelifeofnina.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako deluju dobro. Medjutim kod nas nemaju bas da se kupe Victorias stvari, mada sam Love Spell dobila na poklon i stvarno je divan..☺♥ Mnogo imas lep blog, i uclanila se odmah.. :*

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.:) I ako hoces uclani se. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne slike kao i post! Poseti i moj blog ako zelis ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!Super izgledaju!Gde si ih kupila?
    joxykutak22.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo izgledaju, sigurno jos lepse mirisuu. Divan post :) <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi se sviđaju ovi sprejevi, svi ih tako hvale moram ih isprobati. ♥ Divan blog. :)

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Great post
    Bss

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post draga! Vidjela sam u Mulleru te sprejeve pred nekih mjesec dana, ali sam imala jos drugih stvari u planu za kupiti pa ih nisam uzimala iako sam zbilja imala zelju. Vjerujem da odlicno mirisu, cula sam za njih samo pozitivne komentare :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post draga! Vidjela sam u Mulleru te sprejeve pred nekih mjesec dana, ali sam imala jos drugih stvari u planu za kupiti pa ih nisam uzimala iako sam zbilja imala zelju. Vjerujem da odlicno mirisu, cula sam za njih samo pozitivne komentare :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši